Tytuł |
Design Thinking, czyli myślenie projektowe w pracy nauczyciela |
Adresat |
Nauczyciele przedmiotów artystycznych i humanistycznych oraz wszyscy zainteresowani wdrażaniem innowacyjnych |
Zakres tematyczny |
Nowoczesna metoda tworzenia i realizowania projektów edukacyjnych zgodnie z zasadami Design Thinking : 1. Koncentracja na użytkowniku: badanie potrzeb, różnorodne sposoby ankietowania i budowania wizerunku 2 Spojrzenie na problem z wielu perspektyw, szukanie nowych rozwiązań, wyjście poza utarte schematy, kreatywność 3. Eksperymentowanie i testowanie hipotez – budowanie prototypów i zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników. Praktyczne ćwiczenia, których celem jest wdrażanie projektów na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych.
|
Kierownik szkolenia |
Aleksandra Gorzelik |
Prowadzący |
Aleksandra Gorzelik : nauczycielka konsultantka w RODN "WOM" w Katowicach; historyczka sztuki, koordynuje projekty w zakresie edukacji regionalnej i międzykulturowej. Członek zespołu koordynatorów egzaminu maturalnego z historii sztuki, specjalistka w zakresie dydaktyki historii sztuki |
Liczba godzin |
10 |