Jesteś tutaj: Strona główna > Publikacje> FAQ

FAQ

FAQ

 

1. Czym jest FAQ?

FAQ czyli Frequently Asked Question to dział na stronie, w którym możemy zamieścić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dzięki niemu można ograniczyć liczbę interakcji z użytkownikiem. Jednym słowem oszczędzamy czas i nasz, i jego.

 

2. Nie mogę dołączać do zespołów ani do spotkań

Przed dołączeniem do jednego ze spotkań upewnij się, że masz dobre połączenie, w tym celu musisz zmierzyć prędkość swojego połączenia internetowego. Jeśli masz dobre połączenie internetowe, musi być więcej problemów, które przeszkadzają w wejściu na platformę. Jeśli nie możesz zalogować się z aplikacji MS Teams, spróbuj dołączyć do spotkania z przeglądarki internetowej. Skopiuj link do paska adresu przeglądarki.

 

3. Link, który otwieram w przeglądarce nie otwiera się


Jeśli po wklejeniu do przeglądarki nie możesz dołączyć do spotkania, prawdopodobnie jesteś spoza organizacji. Najłatwiejszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z innej przeglądarki internetowej, najlepiej tej której na co dzień nie używasz (najczęściej jest to Internet Explorer, Microsoft Edge).

 

4. Kiedy dostanę zaświadczenie? / Nadal nie mam zaświadczenia


Wszelkie zaświadczenia z udziału w kursach przyznawane są do miesiąca czasu.

 

5. Czy istnieje lista wszystkich możliwych skrótów dla aplikacji Teams?


Tak, pod zdjęciem profilowym użytkownika (lub inicjałami) w kliencie Teams znajduje się lista, na której można wybrać opcję „skróty klawiaturowe” i wyświetlić wszystkie dostępne skróty. Możesz również łatwo uzyskać dostęp do klawiszy skrótów klawiaturowych, naciskając Ctl + E, aby przejść do pola wyszukiwania,
wpisz /skróty, a następnie naciśnij enter.
Możesz również wpisać sam znak „/”. Wyświetlisz w ten sposób listę dostępnych dodatkowych komend i funkcji.

 

Wskazówki, które mogą zwiększyć prywatność i bezpieczeństwo


W trosce o waszą prywatność i bezpieczeństwo w Internecie przygotowane zostały szybkie porady, które pomogą również utrzymać porządek w trakcie kursów i szkoleń. Wszyscy dokładamy wszelkich starań, aby nasze spotkania w sieci odbywały się w komfortowych warunkach.
Aby uniknąć zakłóceń podczas spotkania najlepiej jest wyłączyć kamerę oraz mikrofon przed samym dołączeniem do spotkania. Na przykładzie platformy MS Teams pokażemy jak to zrobić.

Dzięki temu dołączając do spotkania nie zakłócamy komunikacji prelegentów ze słuchaczami. W każdej chwili można włączyć mikrofon lub kamerę, aby porozmawiać z naszymi prelegentami, więc nie ma obaw że wyłączone na początku funkcje będą nieaktywne podczas spotkania.