Jesteś tutaj: Strona główna > Oferta> Kompetencje społeczne i rozwój osobisty nauczyciela

Kompetencje społeczne i rozwój osobisty nauczyciela

Zgłoszenia: Dział Szkoleń:

Standardowa liczba godzin szkolenia rady pedagogicznej – 5.

W zamówieniu szkolenia Rady Pedagogicznej, prosimy o podanie:

1) Tematu szkolenia 2) Propozycji terminu 3) Danych osoby do kontaktu.

Prosimy o zgłoszenie telefoniczne pod numerem: 32 203 66 56 / 32 203 66 40 lub mailowe: kursy@womkat.edu.pl lub szkolenia@womkat.edu.pl.

Zakres tematyczny

Prowadzący

Planowane treści

Rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela

  • Higiena zdrowia psychicznego w pracy nauczyciela

Marianna Kłyk

  •  
  •  
  •  
  • Autoprezentacja – techniki i strategie

dr Mirella Zajega

 

 

  •  
  •  
  •  
  • Jak dbać o gardło w zawodzie nauczyciela – dieta i emisja głosu
  •  
  •  
  •  
  • Komunikacja pozawerbalna: mowa ciała i nauczycielski dress code
  •  
  •  
  •  
  • Zamień swój głos w swój najlepszy atut − emisja głosu i technika mówienia 

Marianna Kłyk

Ekspert zewnętrzny – artysta Filharmonii Śląskiej

  •  
  •  
  •  
  • Wypalenie zawodowe nauczyciela. Stres w pracy nauczyciela

dr Paweł Matyszkiewicz

 

 

  •  
  •  
  •  
  • Budowanie autorytetu nauczyciela
  •  
  •  
  •  
  • Mediacje szkole i rówieśnicze – narzędzie do rozwiązywania konfliktów i sporów

dr Agnieszka Twaróg-Kanus

  •  
  •  
  •  
  • Etyka w pracy nauczyciela

dr Tomasz Grad

  •  
  •  
  •  
  • Nowa droga awansu zawodowego i ocena pracy na stopień nauczyciela mianowanego lub  dyplomowanego

Maria Syta

  •  
  •  
  •  

Komunikacja wewnątrzszkolna

  • Pozytywny dialog z sobą. Nawyki językowe a dobra komunikacja

dr Mirella Zajega

 

  •  
  •  
  •  
  • Komunikacja interpersonalna – zasady i techniki
  •  
  •  
  •  
  • Wywieranie wpływu na ludzi. Niezbędnik dyrektora

dr Tomasz Grad

  •  
  •  
  •  
  • O współpracy nauczycielskiej, czyli jak z ograniczeń wydobyć potencjał?

Anna Czarlińska-Wężyk

 

  •  
  •  
  •  
  • Dobrostan nauczycieli: budowanie pozytywnej atmosfery w klasie. Przykładowe techniki i inspiracje

Anna Czarlińska-Wężyk

dr Barbara Czwartos

  •  
  •  
  •  

Jak przygotować się do pracy z uczniami i z rodzicami?

  • Jak rozmawiać z rodzicami o inkluzji?

dr Agnieszka Twaróg-Kanus

  •  
  •  
  •  
  • Współpraca z rodzicami: Rozwój psychoseksualny dziecka

Marianna Kłyk

 

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  • Współpraca z rodzicami w profilaktyce oraz rozwiązywaniu konfliktów: nauczyciel – rodzic, nauczyciel – uczeń, uczeń – uczeń
  •  
  •  
  •  
  • Współpraca z rodzicami – rozpoznawanie i pomoc dziecku nękanemu w szkole
  •  
  •  
  •  
  • Współpraca z rodzicami w profilaktyce uzależnień (behawioralnych oraz od substancji)
  •  
  •  
  •  
  • Współpraca z rodzicami – budowanie autorytetu nauczyciela i rodzica
  •  
  •  
  •  
  • Podstawowe formy i zasady współpracy szkoły z rodzicami uczniów

Anna Czarlińska-Wężyk

Maria Syta

  •  
  •  
  •