Jesteś tutaj: Strona główna > Oferta> Dydaktyka przedmiotowa i narzędzia dydaktyczne

Dydaktyka przedmiotowa i narzędzia dydaktyczne

Zgłoszenia: Dział Szkoleń:

Standardowa liczba godzin szkolenia rady pedagogicznej – 5.

W zamówieniu szkolenia Rady Pedagogicznej, prosimy o podanie:

1) Tematu szkolenia 2) Propozycji terminu 3) Danych osoby do kontaktu.

Prosimy o zgłoszenie telefoniczne pod numerem: 32 203 66 56 / 32 203 66 40 lub mailowe: kursy@womkat.edu.pl lub szkolenia@womkat.edu.pl.

Zakres tematyczny

Prowadzący

Skuteczne nauczanie

  • Metody i techniki skutecznego uczenia − nauczania
  • Nauka przyjemnością
  • dr Paweł Matyszkiewicz

 

  • Innowacyjny nauczyciel, innowacyjna szkoła (możliwa forma online)
  • Wspieranie uczniów w rozwijaniu uzdolnień
  • Efektywna komunikacja w szkole
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Współpraca zamiast rywalizacji − zalety pracy grupowej; narzędzia kształtujące współpracę
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Aldona Ferdyn
  • Kształcenie umiejętności uczenia się wymogiem XXI wieku (możliwa forma online)
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • dr Barbara Czwartos
  • Bądź skuteczny − cztery filary skutecznego działania
  • Aleksandra Gorzelik
  • Innowacyjne metody motywowania uczniów
  • dr Barbara Czwartos
  • Aleksandra Gorzelik
  • Zasady neurodydaktyki w podnoszeniu jakości kształcenia
  • dr Barbara Czwartos

Kompetencje kluczowe

  • Kompetencje kluczowe – pojęcie i planowanie pracy lekcyjnej 
  • dr Ewa Chorąży, Mariola Lux 
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Aleksandra Gorzelik
  • Maria Syta
  • Modelowanie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (możliwa forma online)
  • Anna Czarlińska-Wężyk

 

Aktywność i kreatywność w procesie uczenia się i nauczania

  • Jak rozwijać kreatywność uczniów? Kreatywny nauczyciel – kreatywny uczeń (możliwa forma online)
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Mariola Lux
  • Jak rozwijać kreatywność ucznia w kształceniu humanistycznym
  • dr Barbara Czwartos

Doradztwo zawodowe

  • Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
  • Wybrane ćwiczenia i scenariusze zajęć grupowych w poradnictwie kariery
  • Anna Czarlińska-Wężyk

 

Narzędzia i metody

  • Projekt edukacyjny, czyli Design Thinking w pracy szkoły
  • Aleksandra Gorzelik
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Uczenie się przez działanie, czyli metoda projektu sposobem na aktywizację uczniów (możliwa forma online)
  • Anna Czarlińska-Wężyk
  • Metoda eksperymentu na przedmiotach przyrodniczych
  • Mariola Lux
  • Narzędzia cyfrowe w kształceniu humanistycznym
  • dr Barbara Czwartos
  • Wykorzystanie tablicy multimedialnej w dydaktyce
  • Ekspert zewnętrzny
  • Praca pedagogiczna z wykorzystaniem możliwości tutoringu, coachingu i mentoringu
  • Krzysztof Bednarek

 

  • Nowa podstawa programowa w szkole ponadpodstawowej
  • dr Ewa Chorąży
  • Adam Pukocz