Nazwa | Data | |
---|---|---|
Wybrane aspekty pedagogiczne i psychospołeczne pracy z uczniem ze zróżnicowanymi potrzebami | od: 21.04.2023 godz. 13:00 do: 21.04.2023 godz. 14:00 |
--- |
Jak bawić się nauką? – Wykład wprowadzający | od: 21.04.2023 godz. 14:00 do: 21.04.2023 godz. 15:00 |
--- |
Wprowadzenie do tutoringu jako formy edukacji spersonalizowanej | od: 21.04.2023 godz. 15:15 do: 21.04.2023 godz. 16:15 |
--- |
Elementy języka migowego w przedszkolu i nauczaniu początkowym - aspekty innowacyjne i inkluzyjne | od: 21.04.2023 godz. 15:15 do: 21.04.2023 godz. 16:15 |
--- |
Jak dbać o głos - fakty i mity | od: 21.04.2023 godz. 16:30 do: 21.04.2023 godz. 17:30 |
--- |
Od balkonu w Weronie do balkonu w Nowym Jorku – o miłości, którą się czyta, śpiewa i tańczy | od: 21.04.2023 godz. 17:45 do: 21.04.2023 godz. 18:45 |
--- |
Fotografia: mowa nie tylko ludzka? Ekokrytyczna interpretacja zdjęć | od: 22.04.2023 godz. 09:00 do: 22.04.2023 godz. 10:00 |
--- |
Mykologia i literatura. Jak zagrzybić lekcje polskiego? | od: 22.04.2023 godz. 09:00 do: 22.04.2023 godz. 10:00 |
--- |
"Wymowny warsztat” – zajęcia teatralno-dykcyjne | od: 22.04.2023 godz. 09:00 do: 22.04.2023 godz. 10:00 |
Więcej > |
Internetowe zjawiska a współczesne wychowanie dzieci i młodzieży w przestrzeni szkoły | od: 22.04.2023 godz. 10:15 do: 22.04.2023 godz. 11:15 |
--- |
Dialogi aktywizujące głowę, ręce i nogi, czyli karty metaforyczne w pracy z grupą | od: 22.04.2023 godz. 11:45 do: 22.04.2023 godz. 12:45 |
--- |
Film na (różnych) lekcjach - efektywnie i efektownie | od: 22.04.2023 godz. 11:45 do: 22.04.2023 godz. 12:45 |
--- |
Jak pisać, by dobrze napisać? | od: 22.04.2023 godz. 13:00 do: 22.04.2023 godz. 14:00 |
--- |
Taka historia, czyli storyline dla najmłodszych | od: 22.04.2023 godz. 13:00 do: 22.04.2023 godz. 14:00 |
--- |
