-
Oczekiwania pracodawców wobec pracowników i rozmowa kwalifikacyjna w pytaniach i odpowiedziach
-
Kształtowanie aktywnej postawy młodych ludzi wobec własnego rozwoju edukacyjno- zawodowego, czyli kompetencje kluczowe sposobem na sukces
-
(Nie)Świadome decydowanie - wykorzystanie narzędzi krytycznego myślenia w doradztwie edukacyjno- zawodowym
-
Indywidualny Planer Kariery dla ucznia
-
Pozytywne aspekty w pracy z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym
-
Przykłady dobrych praktyk: Czego i jak uczą w szkołach zawodowych? Wizyta i zwiedzanie Zespołu Szkół w Ustroniu
-
Uczestnicy zobaczyli m.in.: pracownię gastronomiczną (plus degustacja przygotowanych tam potraw), pracownię informatyczną, salę, w której odbywają się kursy prawa jazdy i inne mniejsze sale dydaktyczne oraz salkę do zajęć z cyklu "W-F inaczej”