Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i wszyscy zainteresowani tematyką
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas rewalidacji-przykłady dostosowań
Przykład escape roomu z uwzględnieniem wsparcia procesów poznawczych: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, wyobraźni, myślenia, mowy, koncentracji uwagi, ćwiczenia motoryki, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i kompetencji społecznych
dr Agnieszka Twaróg-Kanus. Nauczyciel konsultant ds. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, praktyk, trenerka TUS, mediatorka, coach, tutor, mentor w edukacji, oligofrenopedagog, adiunkt badawczo-dydaktyczny Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego. Pracuje nurtem Terapii Skoncertowanej na Rozwiązaniach. Autorka i współredaktorka licznych publikacji i artykułów w tematyce kompetencji nauczycielskich oraz wspomagania procesu kształcenia i wychowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym, również uczniów ze SPE. Prowadzi badania w obszarze edukacji. Prelegentka na konferencjach międzynarodowych i krajowych.
Spotkanie szkoleniowe trwa 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenia z udziału w zajęciach zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres podany w zgłoszeniu na szkolenie