Jesteś tutaj: Strona główna > Aktualności> EDUKACJA CYFROWA

EDUKACJA CYFROWA

EDUKACJA CYFROWA

MATERIAŁY EDUKACYJNE

***

TIK na specjalne zamówienie czyli jak efektywnie wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji i terapii z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Autorki Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska zamieściły w publikacji m. in. przykłady edukacyjnych portali internetowych w pracy nauczyciela, aplikacji mobilnych do wykorzystania w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wykorzystywania nowych technologii podczas zajęć rewalidacyjnych oraz w projektach edukacyjnych. W rozdziale Indywidualizacja pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zostały zaprezentowane m. in. przykłady  narzędzi TIK do indywidualizacji nauczania czy generatory do tworzenia zindywidualizowanych kart pracy i materiałów edukacyjnych. Publikacja wydana została przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie.

Publikacja dostępna na stronie ORE - kliknij tutaj >>

 

***

"Bądź z innej bajki"kampania o bezpieczeństwie w internecie. Jej celem jest uświadomienie rodzicom i opiekunom zagrożeń, z jakimi ich dzieci mogą się zetknąć w wirtualnym świecie. Przygotowane przez autorów animacje oparte na baśniach  - Krolowa śniegu, Czerwony Kapturek, Złota Rybka czy Śpiąca krolewna mają zainteresować i lepiej trafić do wyobraźni dzieci i dorosłych. W kampanii poruszono tematy jak hejt, grooming, patostreamy czy FOMO, to zagrożenia, z którymi coraz częściej spotykają się młodzi użytkownicy internetu. W ramach kampanii przygotowano materiały dodatkowe: podcasty, broszury i inforgrafiki z gotowymi poradami do wykorzystania.

Kampania jest realizowana przez Ministerstwo Cyfryzacji i Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy ze Stowarzyszeniem Góry Kultury.

Szczegółowe informacje dostępne są tutaj >>

 

***

Dane osobowe bezpieczne podczas zdalnego nauczania. Wykorzystując zdalne metody nauczania należy pamiętać o bezpiecznym przetwarzaniu danych. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Danych Osobowych, aby z nimi się zapoznać kliknij tutaj >>>

 

***

„Bezpieczna szkoła. Zagrożenia i zalecane działania profilaktyczne w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i cyfrowego uczniów” to publikacja wydana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z organizacjami pozarządowymi, innymi resortami i instytucjami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo. Poradnik składa się z 3 części poświęconych różnym aspektom: bezpieczeństwu fizycznemu w szkole, bezpieczeństwu cyfrowemu oraz bezpieczeństwu technicznemu sieci i sprzętu IT. Przeznaczony jest dla dyrektorów szkół, nauczycieli, rodziców i uczniów. 

Publikacja dostępna na stronie MEN >>>

***

"Muzealne zielone szkoły" – to oferta skierowana do placówek oświatowych, które ze względu na sytuację epidemiczną nie mogą realizować programu w ramach tradycyjnych tzw. zielonych szkół. Akcja „Muzealne zielone szkoły” ma nie tylko pomóc nauczycielom w realizacji programu nauczania w interesujący dla młodego pokolenia sposób, ale także skierować uwagę dzieci i młodzieży na instytucje kultury jako bogate źródło różnorodnej wiedzy oraz uświadomić im wagę dziedzictwa narodowego.

Szczegółowe informacje TUTAJ >>>

***

SHARENTING. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co to jest sharenting? Jaka jest skala tego zjawiska? A także w jaki sposób kształtujemy wizerunek w sieci? W bezpłatnej publikacji uzyskasz odpowiedzi na ww. pytania. Wejdź na stronę Akademii NASK.

Publikacja dostępna tutaj >>

 ***

Cody Roby – gra planszowa do nauki programowania.

Nauka programowania nie musi być trudna. Możemy rozpocząć ją od zabawy w łatwą grę planszową Cody Roby (czyt. kodi robi). Gracze prowadzą rozgrywki polegające na sterowaniu poruszającym się po planszy robotem,  wydając mu konkretne polecenia. Gra rozwija logiczne myślenie i jest wstępem do dalszej nauki programowania z wykorzystaniem komputera. Autorem gry jest Alessandro Bogliolo – włoski ambasador EU Code Week i znany promotor kodowania. Gra jest bezpłatna.

Materiały do pobrania i wydrukowania  z przykładowym scenariuszem zabawy znajdują się TUTAJ >>

***

Komiks edukacyjny „Sierżant Bohaterski: Bezpieczeństwo przede wszystkim”. Publikacja skierowana jest do młodego pokolenia, w której dzieci i młodzież dowiedzą się, w jaki sposób powiedzieć zdecydowane: NIE przestępstwom, kradzieżom, narkotykom, dopalaczom i niebezpiecznym sytuacjom. Komiks został stworzony przez Łukasza Kucińskiego we współpracy z Komendą Powiatową Policji w Sochaczewie, a jego premiera odbyła się w lutym 2020 r.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronach:

Strona główna Policji >>

Blog Autora komiksu >>

Komiks można zamawiać pod numerem: 510-296-242 oraz 660-893-400 lub pisząc na adres maila: bofzin@gmail.com

INFORMACJE

Akademia Cyfrowego Edukatora

Od kilku miesięcy uczymy się nowego, hybrydowego stylu pracy i edukacji, równocześnie wprowadzamy do szkół nowe narzędzia, które pomagają i unowocześniają pracę nauczycieli oraz dyrektorów na co dzień.
Akademia Cyfrowego Edukatora to miejsce, w którym można poznać możliwości, jakie cyfrowy świat stwarza dyrektorom, nauczycielom i administratorom Office 365, dzięki kursom online i cyklom webinariów z EduNews.pl.
Udział w programie jest w całości bezpłatny.

Szczegółowe informacje tutaj >>

 

***

Szkoła w chmurze Microsoft

Zapraszamy szkoły do udziału w ogólnopolskim programie Szkoła w chmurze MICROSOFT.
Udział w programie jest bezpłatny.
Korzyści z udziału w programie:

  • dołączenie do ogólnopolskiej sieci Szkół w Chmurze Microsoft,
  • wyróżnienie dla szkoły potwierdzone certyfikatem oraz tabliczką Szkoła w Chmurze Microsoft,
  • zaproszenie do światowych programów Microsoft Innovative Educator Expert (globalna sieć innowacyjnych nauczycieli) i Microsoft Showcase School (globalna sieć modelowych szkół),
  • dostęp do szkoleń i materiałów dla nauczycieli na platformie Microsoft Educator Centre.

Szczegółowe informacje tutaj >>

***

Centrum Mistrzostwa Informatycznego

Centrum Mistrzostwa Informatycznego to ogólnopolski projekt grantowy, którego celem jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej oraz aktywizacja młodzieży uzdolnionej informatycznie. Ruszyła II edycja, nabór wniosków – kwiecień/maj 2020 r. Szczegółowe informacje na stronie https://cmi.edu.pl/

 ***

 

Lekcje z internetu – rusza serwis gov.pl/zdalnelekcje

Ministerstwo Edukacji Narodowej wraz z Ministerstwem Cyfryzacji i NASK przygotowały propozycje dla nauczycieli i dyrektorów do zdalnej nauki z uczniami.

Tematy na każdy dzień i dla każdego przedmiotu, a także propozycje materiałów, na bazie których można zdalnie poprowadzić zajęcia dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych – wszystko to można znaleźć na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje 

Szczegółowe informacje tutaj >>

***

Pasma edukacyjne TVP, TVP ABC i TVP Kultura

Od 16 marca 2020 r. TVP, TVP ABC oraz TVP Kultura rozpoczynają emisję specjalnych pasm edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. Oferta zawiera nie tylko filmy fabularne, dokumentalne, propozycje publicystyczne, ale również produkcje Teatru Telewizji, dostosowane do podstawy programowej.

Szczegółowe informacje tutaj >>

 ***

Nauka zdalna podczas zawieszenia zajęć w szkołach - rekomendacje dla nauczycieli i dyrektorów

Epodreczniki.pl, podręcznik internetowy „Włącz Polskę”, portale edukacyjne Instytutu Pamięci Narodowej, Telewizji Polskiej, Polskiego Radia czy Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji to strony, które mogą być wykorzystywane do zdalnej pracy z uczniami w okresie zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Ministerstwo Edukacji Narodowej wspólnie z Ministerstwem Cyfryzacji, Zespołem GovTech Polska i instytucjami publicznymi przygotowało rekomendacje dotyczące materiałów edukacyjnych do wykorzystania przez nauczycieli i dyrektorów szkół.

Publikacja dostępna tutaj >>

 ***

Dzień Nowych Technologii w Edukacji - 20 marca 2020 r.

W piątek, 20 marca br. po raz trzeci odbędzie się Dzień Nowych Technologii w Edukacji (DNTE). To inicjatywa Ministerstwa Edukacji Narodowej, której celem jest popularyzowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywanych w pracy z uczniami w szkole i poza nią. MEN zaprasza do udziału szkoły, przedszkola i placówki edukacyjne! Zgłoszenia do 16 marca br.

Informacje dotyczące inicjatywy dostępne są na stronie MEN >>

 ***

Ogólnopolski projekt badawczo-edukacyjny „Granie na ekranie”

Trwają największe ogólnopolskie badania naukowe poświęcone zachowaniom growym młodzieży w Polsce, realizowane wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w ramach projektu „Granie na ekranie”.

Celem projektu jest zdobycie aktualnej wiedzy na temat używania gier cyfrowych przez dzieci i młodzież, a także edukacja w zakresie odpowiedzialnego grania. Włączenie się w badania dla szkół jest bezpłatne.

Informacje dotyczące projektu dostępne są na stronie MEN >>

*** 

Ministerstwo Edukacji Narodowej

 „Geoinformacja w szkolnej edukacji geograficznej. Praktyczny poradnik dla nauczycieli”.

Zachęcamy do zapoznania się z nową publikacją skierowaną do nauczycieli geografii „Geoinformacja w szkolnej edukacji geograficznej. Praktyczny poradnik dla nauczycieli”. Poradnik może być wsparciem dla kadry pedagogicznej w realizacji nowej podstawy programowej geografii.

Nowa podstawa programowa z geografii kładzie szczególny nacisk na wykorzystanie w nowoczesnej edukacji geograficznej technologii informacyjno-komunikacyjnych. Umożliwiają one pozyskiwanie oraz tworzenie zbiorów danych przestrzennych, ich prezentację, analizę oraz interpretację.

Wprowadzenie technologii geoinformacyjnych do szkolnej edukacji geograficznej w znacznym stopniu wzmacnia potencjał edukacyjny geografii. Dodatkowo czyni geografię szkolną bardziej przydatnym przedmiotem w życiu codziennym, odpowiadającym jednocześnie wyzwaniom współczesności.

Poradnik oraz szczegółowe informacje dostępne tutaj 

 

***

Zachęcamy dyrektorów szkół i nauczycieli do zapoznania się z uaktualnionym poradnikiem „Bezpieczna szkoła. Zagrożenia i zalecane działania profilaktyczne w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i cyfrowego uczniów”.

To zbiór rekomendacji oraz wytycznych dla dyrektorów szkół i organów prowadzących szkoły dotyczący działań profilaktycznych związanych z ryzykiem wystąpienia zagrożeń bezpieczeństwa w szkole lub placówce wraz ze wskazaniem obowiązujących przepisów i odpowiedzialności. Służy on przygotowaniu koniecznych procedur bezpieczeństwa, a także ich realizacji przez pracowników szkół i placówek.

Poradnik zawiera również zbiór dobrych praktyk, odwołania do szczegółowych rozwiązań, materiałów szkoleniowych, dokumentów, multimediów edukacyjnych. Materiał został przygotowany w 2017 roku przez pracowników MEN, we współpracy z innymi ministerstwami. A teraz został zaktualizowany.

Poradnik znajdziesz tutaj

***

Ostatni dzwonek – #CODEWEEK2019 !

Już tylko kilka dni dzieli nas od rozpoczęcia siódmej edycji Europejskiego Tygodnia Kodowania! Od 5 do 20 października w całej Europie, w tym oczywiście w Polsce, będziemy świętować Europejski Tydzień Kodowania, czyli #CodeWeek2019. Na czym polega to świętowanie? O co chodzi w tym komputerowym zamieszaniu? Dlaczego warto się zaangażować? Czy moje dziecko może wziąć udział? Co z opłatami? Jeśli chcecie poznać odpowiedzi na te pytania, zajrzyjcie na stronę www.koduj.gov.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu Code Week PL na Facebook’u (https://pl-pl.facebook.com/CodeWeekPL/). Możecie też do nas pisać na adres: programowanie@mc.gov.pl

 ***

OSE - Ogólnopolska Sieć Edukacyjna

OSE to program publicznej sieci telekomunikacyjnej dającej szkołom dostęp do szybkiego, bezpłatnego i bezpiecznego internetu.
Program został zaprojektowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej na mocy Ustawy o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.

Program OSE działa w celu:

  • umożliwienia szkole szerokopasmowego dostępu do bezpiecznego internetu,
  • podnoszenia poziomu kompetencji cyfrowych uczniów,
  • umożliwienia wspomagania procesu kształcenia w szkołach poprzez dostęp do zasobów dostępnych w internecie,
  • wyrównania szans edukacyjnych wszystkich uczniów w Polsce, w szczególności tych, którzy mieszkają na terenach słabiej zaludnionych i uczących się w małych szkołach.

Więcej informacji na ten temat przeczytasz tutaj>  

***

 WARTO PRZECZYTAĆ

Co warto wiedzieć o memach? W jakim zakresie memy podlegają prawu autorskiemu? Informacje w tym zakresie dostępne są w artykule „Czy memy podlegają prawu autorskiemu?” na stronie  Legalnej Kultury, opublikowane w dniu 27.03.2020.  

Czytaj więcej >>

***

Czy każda szkolna praca dziecka podlega ochronie prawa autorskiego? Warto zapoznać się z informacjami w artykule Awantura o dziecięcy rysunek - czy każda szkolna praca dziecka podlega ochronie prawa autorskiego? zamieszonym na stronie Legalnej Kultury w dniu 6.03.2020.

Czytaj więcej>>

***

 

Po pomoc chętniej do sieci. W artykule znajdują się ciekawe wyniki z przeprowadzonego w 2019 r. przez Lenovo sondażu wśród ponad 15 tys. rodziców w 10 krajach. Czytaj więcej >>

***

Patotreści. Właśnie ukazał się raport na temat patotreści w Internecie przygotowany przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę we współpracy z Adamem Bodnarem - Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Badania przeprowadzono wśród nastolatków w wieku 13-15 lat. Ciekawe jest min. to, że aż 30% badanych deklarowało, że trafili na takie treści przypadkiem, także jako wynik rekomendacji platformy społecznościowej. Raport można przeczytać tutaj:

***

Ministerstwo Cyfryzacji. Oddajemy w Państwa ręce publikację, która w przystępny sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z polem elektromagnetycznym o częstotliwościach radiowych. To dzięki niemu możemy cieszyć się audycjami radiowymi i telewizją czy używać telefonów komórkowych. Jest więc podstawą bezproblemowego i szybkiego przepływu informacji, co stanowi dziś fundament naszej cywilizacji. Publikacja jest podzielona na cztery sekcje. Trzy pierwsze odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące fal elektromagnetycznych. Czym są? Jaki mają wpływ na organizm człowieka? Jak je mierzyć i jakie regulacje ich dotyczą? W czwartej części krótko wyjaśniamy, jaki jest związek pola elektromagnetycznego z telekomunikacją, i tłumaczymy, czym jest kolejna generacja sieci komórkowych, czyli 5G. Jesteśmy pewni, że publikacja ta pomoże wszystkim zainteresowanym zrozumieć, czym jest pole elektromagnetyczne i jak możemy je spożytkować dla dobra Polski. Zapraszamy do czytania!

 ***

Zapraszamy Państwa do lektury artykułu dr. E. Krawczyńskiego zamieszczonego w  numerze (1 (71) 2019) naszego Forum Nauczycieli. Tekst poświęcony jest wiarygodności i bezpieczeństwu usług w internecie i zawiera wiele praktycznych uwag, wskazówek i rad jak rozsądnie i bezpiecznie korzystać z tego źródla informacji. Zapraszamy do lektury! 

  ***

Co nas martwi w sieci? Co młodzież robi w sieci? Skąd nastolatki czerpią wiedzę o świecie? NASK opublikowała ciekawe infografiki. Może warto je tutaj>> zobaczyć?

***

Polskie badanie EU Kids Online 2018. Najważniejsze wyniki i wnioski.  Raport (opublikowany w marcu 2019 r.) opisuje zachowania młodych ludzi w internecie i jego wpływ na ich indywidualny i społeczny rozwój. Wskazuje m.in., że internet jest tylko emanacją przemocy i agresji, środowiskiem występowania tych problemów, a nie ich przyczyną, że z nienawiścią wobec dzieci w sieci nie wygra się, nie walcząc z nią u jej źródła w szkole czy na podwórku, itd. itp. To trzeba koniecznie przeczytać! Raport>>

   ***

Deficyt kompetencji cyfrowych barierą rozwoju Polski. Nakładem Stowarzyszenia „Miasta w Internecie” oraz Fundacji Naukowej Evidence Institute ukazała się na początku lutego 2019 r. publikacja pt. Kompetencje przyszłości w czasach cyfrowej dysrupcji. Studium wyzwań dla Polski w perspektywie roku 2030, będąca owocem prac zespołu badaczy i praktyków edukacji cyfrowej. Czytaj tutaj>>

 ***

Finalna wersja dyrektywy ws. praw autorskich (14.02.2019 r.). W sieci mają być zmiany, ale memy nie znikną.  Tutaj przeczytasz więcej>> 

*** 

Edukacja medialna. Warto zajrzeć na tę stronę!  Są na niej secenariusze lekcji, zajęć, ćwiczenia, materiały dla nauczycieli, uczniów, infomacje o olimpiadzie cyfrowej, itd. Zajrzyj>>

***

Standardy bezpieczeństwa online placówek oświatowych. Dostrzeżenie niebezpieczeństw, jakie niesie internet i właściwe radzenie sobie z nimi, jest dzisiaj koniecznością. To zadanie jest szczególnie ważne w momencie, kiedy polska szkoła wchodzi w pełni w cyfrową rzeczywistość, a w procesie dydaktycznym odchodzi się od tradycyjnych podręczników na rzecz elektronicznych. Rzeczywistości i problemów placówki oświatowej nie można rozważać w oderwaniu od powszechnej obecności Internetu w naszym życiu. O efektach pracy zespołu ekspertów NASK oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie badających te problemy czytaj tutaj>>

***

Legalna kultura. Baza legalnych źródeł, prawo w kulturze, strefa edukacji, kampanie społeczne, czytelnia kulturalna i wiele, wiele więcej. Warto tu zajrzeć>>

***

Najwyższa Izba Kontroli o higienie nauczania w szkołach publicznych. Warto przeczytać>

***

Czy smartfony wywołują zaburzenia depresyjne u młodzieży? Tu znajdziesz odpowiedź>

PRAWO

  • USTAWA Z DNIA 4 LUTEGO 1994 r. O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83)  Czytaj tutaj>>
  • OCHRONA PRAW AUTORSKICH W INTERNECIE:  Czytaj tutaj>>
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SZKOŁACH I PLACÓWKACH - PORADNK Czytaj tutaj>>

- ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, s.1)  Czytaj tutaj>>

 - Wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka – Wielka Izba – z 5 września 2017 r.: Monitorowanie korespondencji elektronicznej pracownika stanowiło naruszenie jego prawa do poszanowania życia prywatnego i korespondencji. Warto o tym przeczytać więcej tutaj>>

***

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń i kursów doskonalących odpłatnych w ramach zagadnienia "Technologie Informacyjno-Komunikacyjne".

Nazwa Data
rozpoczecia
Technologie informacyjno-komunikacyjne - Kursy doskonalące stacjonarne
Edublogi − blogodydaktyka w dobie cyfryzacji KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
GIMP - darmowy Photoshop Proponowany termin nr: 1 22.02.2021
godz. 15:00
Zapisz się!
Gimp - darmowy Photoshop KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Jak prowadzić lekcje on-line w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem aplikacji Cisco Webex KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Jak prowadzić lekcje on-line w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem aplikacji Zoom KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Jak przygotować interaktywne lekcje na tablety i smartfony? KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Jak stworzyć scenariusz lekcji on-line z wykorzystaniem mobilnych aplikacji edukacyjnych? KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Office 365 - szkoła w chmurze KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Podstawy programowanie w języku C++ KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Programowanie w języku Python KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
SCRATCH Junior- nauka programowania KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Środowisko SCRATCH- nauka programowania KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Tworzenie kursów na platformie Moodle KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
Tworzenie prezentacji online (PREZI) KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
WebQuest w cyfrowej szkole w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz humanistycznych KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
WordPress - tworzenie nowoczesnych stron www Proponowany termin nr: 1 12.01.2021
godz. 15:00
Zapisz się!
WordPress - tworzenie nowoczesnych stron www KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.
WordPress - tworzenie nowoczesnych stron www - część II Proponowany termin nr: 1 23.02.2021
godz. 15:00
Zapisz się!
WordPress - tworzenie nowoczesnych stron www część II KURS SIĘ JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁ? SZUKASZ INNEGO TERMINU? Zapisz się na listę oczekujących.


 

< Powrót do listy