W globalnym i zmieniającym się świecie, dziś każdy nauczyciel bez wyjątku może zostać poproszony o poprowadzenie lekcji w języku angielskim. Główną myślą przewodnią naszego warsztatu będzie stwierdzenie Angielski nie jest barierą − angielski jest TYLKO narzędziem przekazywania wiedzy. Nie musisz się specjalnie martwić, czy mówisz perfekcyjnie po angielsku. Twoim zadaniem jest skupienie się na treściach przedmiotu, którego nauczasz i pedagogice. Zajęcia odbywają się w języku polskim. Konieczność znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
dr Marcin Gierczyk
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Visiting Teaching Fellow w The Jubilee Centre for Character and Virtues, University of Birmingham. W 2018 roku odbył miesięczny staż dydaktyczny w Oriel College (University of Oxford), który jest pierwszym królewskim kolegium oksfordzkim zatwierdzonym przez króla Edwarda II w 1326 roku. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje na pedagogice zdolności, edukacji aksjologicznej oraz pedagogice resocjalizacyjnej i społecznej. W swoim dorobku naukowym posiada publikacje z pogranicza metodologii badań problemów społecznych, pedeutologii, pedagogiki zdolności, pedagogiki społecznej i polityki gender, które często mają charakter komparatystyczny i są związane z mobilności społeczną i wielokulturowością.