Podczas warsztatów przeanalizujemy różne możliwości zadań/prac domowych na lekcjach historii. Zastanowimy się, czy mają one sens? Jaki jest cel ich zadawania? Co mają sprawdzać i jakie umiejętności kształcić?
Anna Skiendziel
Absolwentka historii o specjalności nauczycielskiej i studiów podyplomowych z wiedzy o społeczeństwie z integracją europejską. Nauczycielka w Szkole Podstawowej, Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym w ZSO nr 5 w Zabrzu. Członkini Zarządu Fundacji „Projekty edukacyjne”. Instruktorka teatralna. Trenerka wystąpień publicznych certyfikowana przez Szkołę Liderów. Kilkunastoletnie doświadczenie w koordynacji projektów edukacyjnych, w tym dotyczących debat oksfordzkich jak: Śląski Turniej Debat Oksfordzkich, Turniej Debat Historycznych IPN, Charytatywny Turniej Debat Oksfordzkich „Debatuj z sercem”. Wieloletnia sędzia debat oksfordzkich. Przewodniczka terenowa po województwie śląskim i górska od Beskidu Śląskiego po Bieszczady. Pomysłodawczyni Szlaku kobiet w województwie śląskim i współautorka przewodnika Jej ślad w historii – szlak kobiet w województwie śląskim. W cieniu Beskidów. Uwielbia uczyć i uczyć się. Członkini grupy Superbelfrzy RP.