Jesteś tutaj: Strona główna > Szczegóły oferty

Szczegóły oferty

Magic School jako cyfrowy asystent nauczyciela: optymalizacja pracy i efektywność dydaktyczna.
Śląskie WOM Clickmeeting
Termin: 26.02.2025 godz. 10:0012:15
Miejsce: Online Sala: ONLINE
Prowadzący szkolenie: Marta Cichoń-Sendor

Adresaci:

nauczyciele wszystkich poziomów edukacji, którzy chcą usprawnić swoją pracę z pomocą narzędzia AI

Cel:

nabycie w umiejętności efektywnego wykorzystania Magic School do optymalizacji pracy, personalizacji nauczania oraz zwiększenia zaangażowania uczniów.

Program szkolenia:

1)      Wprowadzenie do platformy Magic School.

a)      Założenie konta użytkownika i logowanie.

b)      Nawigacja po interfejsie: przegląd najważniejszych sekcji i narzędzi.

2)      Tworzenie materiałów dydaktycznych

3)      Praktyczne ćwiczenia i sesja Q&A

a)      Warsztaty praktyczne: Tworzenie własnych i materiałów dydaktycznych, ćwiczenia z obsługi narzędzi.

b)      Sesja pytań i odpowiedzi: Odpowiadanie na pytania uczestników, udzielanie feedbacku.

O prowadzącej szkolenie:

Marta Cichoń- Sendor -  nauczyciel konsultant RODN "WOM" w Katowicach, więcej

Liczba godzin:

Zajęcia trwają 3 godziny dydaktyczne.

Informacje:

Szkolenie odbędzie się na platformie Clickmeeting, informacja dotycząca logowania się na platformie Clickmeeting znajduje się TUTAJ >>>

W dniu szkolenia uczestnicy otrzymają link do spotkania.

Szkolenie wpisuje się w priorytet nr 4 polityki oświatowej MEIN:

Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjne

 

Osoba do kontaktu: Marta Cichoń-Sendor
Nr tel: 32 203 59 67 wew: 201 Nr sali: 75 email: mcichonsendor@womkat.edu.pl

Uwaga!

BRAK WOLNYCH MIEJSC

Oferta RODN WOM 2022/2023
Kwartalnik Forum Nauczycieli