Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i zainteresowani tematyką
1. Zrozumienie specyfiki komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu
2. Poznanie technik wsparcia w sytuacjach stresowych
- Analiza barier komunikacyjnych i sposobów ich przełamywania
- Identyfikacja sytuacji wywołujących lęk i stres u dzieci ze SA
- Działania reaktywne i proaktywne w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu
- Analiza studium przypadku z przykładowym planem wsparcia
dr Agnieszka Twaróg-Kanus: nauczyciel konsultant ds. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, praktyk, trenerka TUS, mediatorka, coach, tutor, mentor w edukacji, oligofrenopedagog, adiunkt badawczo-dydaktyczny Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego. Pracuje nurtem Terapii Skoncertowanej na Rozwiązaniach. Autorka i współredaktorka licznych publikacji i artykułów w tematyce kompetencji nauczycielskich oraz wspomagania procesu kształcenia i wychowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym, również uczniów ze SPE. Prowadzi badania w obszarze edukacji. Prelegentka na konferencjach międzynarodowych i krajowych.
zajęcia trwają 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenia z udziału w zajęciach zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres podany w zgłoszeniu na szkolenie