Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i osoby zainteresowane tematyką
- poszerzenie wiedzy w tematyce samoregulacji w modelu pięciu obszarów
- poznanie strategii wspierających samoregulację uczzniów w środowisku szkolnym
1. Wprowadzenie do Self-Reg i obszary samoregulacji.
2. Strategie wspierania samoregulacji.
3. Tworzenie wspierającego środowiska klasowego.
dr Agnieszka Twaróg-Kanus: nauczyciel konsultant ds. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, praktyk, trenerka TUS, mediatorka, coach, tutor, mentor w edukacji, oligofrenopedagog, adiunkt badawczo-dydaktyczny Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego. Pracuje nurtem Terapii Skoncertowanej na Rozwiązaniach. Autorka i współredaktorka licznych publikacji i artykułów w tematyce kompetencji nauczycielskich oraz wspomagania procesu kształcenia i wychowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym, również uczniów ze SPE. Prowadzi badania w obszarze edukacji. Prelegentka na konferencjach międzynarodowych i krajowych.