Jesteś tutaj: Strona główna > Aktualności

Aktualności

Pozytywna komunikacja w relacjach szkolnych
Termin: 21.09.2021 godz. 15:0017:15
Prowadzący szkolenie: dr Mirella Zajega

Plan szkolenia:

1. Komunikacja jako kompetencja kluczowa i wyzwanie edukacyjne

2. Warunki dobrej komunikacji

3. Wzorce komunikacji interpersonalnej

4. Autoprezentacja, portret komunikacyjny nauczyciela

5. Komunikacja niewerbalna, czynniki ułatwiające komunikację

Aplikacja: Teams

  • Szkolenia będzie realizowane  z wykorzystaniem aplikacji Teams, która działa przez przeglądarkę internetową, zalecane: Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
  • Na podany w karcie zgłoszenia e-mail zostanie wysłane zaproszenie z linkiem do logowania.  W przypadku braku takiego e-maila (max na 1 godz. przed szkoleniem) prosimy o sprawdzenie Spamu lub kontakt z organizatorem szkolenia 
  • W dniu szkolenia prosimy o zalogowanie się na 5 min  przed jego rozpoczęciem.
  • Klikamy w podany link do pokoju webinarowego, przesłany w e-mailu,
  • Kiedy pojawia się pytanie: Jak chcesz dołączyć do spotkania Teams? Klikamy: Kontynuuj w tej przeglądarce.

Zaświadczenia będą przesyłane  drogą elektronicznią na podany w zgłoszeniu adres mailowy.  Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest odnotowana w systemie obecność na szkoleniu. 

Osoba do kontaktu: Mirella Zajega
Nr tel: 32 203 59 67 wew: 201 Nr sali: 75 email: mzajega@womkat.edu.pl
Informacje dodatkowe: Szkolenie płatne - 20 zł od uczestnika
UWAGA! (Dotyczy szkoleń online)
  • Niewypełnienie druku zgłoszeniowego i niepodanie adresu mailowego skutkuje niemożnością wysłania linku do szkolenia i wystawienia zaświadczenia!
  • Po dokonaniu wpłaty i otrzymaniu linku do szkolenia, zwrot opłaty nie jest możliwy.
Sposób płatności:

1. Opłata za szkolenie dokonana indywidualnie przez uczestnika:

Konto SANTANDER BANK POLSKA S.A.


Nr rachunku: 34150014451214400327750000


Tytuł wpłaty:
 imię i nazwisko oraz numer: 16-21/22-MZ /SOONL

Uwaga! Nie ma możliwości wniesienia opłaty w kasie naszego ośrodka.

2. Opłata za szkolenie dokonana przez szkołę/placówkę:

Uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Księgowości w celu podania danych do faktury (nazwa nabywcy, odbiorcy oraz NIP). Faktura zostanie przekazana uczestnikowi na zajęciach lub wysłana do placówki pocztą elektroniczną lub tradycyjną.

3. Faktury VAT

Jeśli potrzebujesz faktury VAT, wyślij e-mail z danymi (NIP, NABYWCA, ODBIORCA) na któryś z podanych poniżej adresów.

Dział księgowości:

tel. 32 259 98 69 lub 32 203 59 67, 32 258 13 97 w. 204

e-mail: 


Uwaga!

BRAK WOLNYCH MIEJSC