Część wprowadzająca - Eliza Flaszewska, doradca metodyczny, plastyka
Część wykładowa - Andrzej Kwaśniewski, dziennikarz, autor książki „Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych” (Ridero, 2017).
Tematyka:
- Po co szkole i nauczycielowi plastyki social media?
- Media społecznościowe w Polsce
- W jakim celu wykorzystywać media społecznościowe
- Tutaj wypada bywać / strzeż się tych miejsc
- Co różni Facebooka od TikToka
- Od Baby Boomers do Pokolenia Alpha
Budowanie wizerunku placówki oświatowej od A do Z
- Koncepcja SMART
- Tworzeniu profilu / fanpage'a
- Kreowanie wizerunku
- Tworzenie identyfikacji wizualnej i językowej
- Konsekwentna realizacja przyjętych założeń
- Jak wykorzystać Facebooka, Instagrama, Pinteresa w szkole
- W jaki sposób zwiększyć zainteresowanie naszym profilem
Przykłady najlepszych profili oraz konkretnych działań
- Jakie korzyści mogą przynieść media społecznościowe w codziennej edukacji
- Wpływ mediów społecznościowych na proces nauczania
- Jak media społecznościowe pomagają dzieciom
- Uniwersytet LinkedIn
- Jak LinkedIn może wspomóc nauczycieli
- Najlepsze profile placówek oświatowych w mediach społecznościowych
Serdecznie zapraszamy WSZYSTKICH zainteresowanych. Szkolenie przeznaczone głównie dla nauczycieli plastyki z Bytomia, Chorzowa, Siemianowic Śląskich, Piekar Śląskich, Tarnowskich Gór i powiatu tarnogóskiego.