Nauczyciele bibliotekarze, języka polskiego we wszystkich typach szkół, wychowawcy, pedagodzy, psycholodzy oraz nauczyciele zainteresowani tematyką.
Zakres tematyczny
Wykorzystanie biblioterapii w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych: z zaburzeniami dysleksji, deficytami uwagi, ADHA oraz uczniem niepełnosprawnym i przewlekle chorym, z uzależnieniami, anoreksją, bulimią, itp.
Kierownikszkolenia
Aldona Ferdyn
Prowadzący
dr Wanda Matras-Mastalerz – adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, doktor nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwa, Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Biblioterapeutycznego we Wrocławiu. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu terapeutycznej funkcji książki, biblioterapii, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, technik pracy umysłowej oraz edukacji medialnej i czytelniczej. Certyfikowany trener stymulacji pamięci i rozwoju intelektu.
Liczbagodzin
20
Uwagi
Wymagania: ukończony kurs Biblioterapia w szkole – I i II stopień
Redakcja “Forum Nauczycieli” informuje, że zbiera materiały do kolejnego numeru. Propozycje artykułów proszę przesyłać do 10 maja 2024 r.na adres: forumnauczycieli@womkat.edu.pl. Poprzednie numery kwartalnika są dostępne w ośrodku w wersji drukowanej i TUTAJ Zapraszamy do współpracy wszystkich twórczych nauczycieli!
Propozycje naszych partnerów
Śląskie. Tu edukujemy.
Biblioterapia w szkole – III stopień
Prowadzący szkolenie: N
Tytuł
Biblioterapia w szkole – III stopień
Adresat
Nauczyciele bibliotekarze, języka polskiego we wszystkich typach szkół, wychowawcy, pedagodzy, psycholodzy oraz nauczyciele zainteresowani tematyką.
Zakres tematyczny
Wykorzystanie biblioterapii w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych: z zaburzeniami dysleksji, deficytami uwagi, ADHA oraz uczniem niepełnosprawnym i przewlekle chorym, z uzależnieniami, anoreksją, bulimią, itp.
Kierownikszkolenia
Aldona Ferdyn
Prowadzący
dr Wanda Matras-Mastalerz – adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, doktor nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwa, Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Biblioterapeutycznego we Wrocławiu. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu terapeutycznej funkcji książki, biblioterapii, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, technik pracy umysłowej oraz edukacji medialnej i czytelniczej. Certyfikowany trener stymulacji pamięci i rozwoju intelektu.
Liczbagodzin
20
Uwagi
Wymagania: ukończony kurs Biblioterapia w szkole – I i II stopień